dålig uppdatering..

Detta skyller vi på Emma. Jag har ju faktiskt semester! Chill dag idag, har köpt en present till Emma och en nästan likadan sak till mig själv! tyvärr så kan jag inte lägga ut någon bild på det för då ser ju Emma! eller,, antagligen inte för hon har väl glömt bort denna blogg! hehe. sedan har det varit chill! väldans varmt här nere, Underbart! jag mormor och mamma har varit ute och gått så nu sitter jag här blöt efter en dopp i poolen och en efterlängtad dusch! nu blir det middag, choritzo korv och en god sallad! mums! :)


Kommentarer
Postat av: emma

svar: vi kan ta det imon i skolan imon om du vill, älskar dig också emma<3

2011-09-25 @ 19:14:25
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0